Secret Santa 2022


Poprvé v životě a za dob, co mám blog, dělám Secret Santu a co, že to vlastně je?

Chcete obrázek nebo povídku na přání bez toho abyste museli něco platit?
Tak teď máte možnost, níže budete mít důležité info, jak se k tomuto jedinečnému dárku na Vánoce dopracovat. 
Pokud bych nestíhala, tak bych dala vědět, záleží, kdo, o co si řekne. :)

JAK SE ZAPOJIT?

Do komentářů, či na instagram mi napiš:

1. Vaše jméno/přezdívka

2. Adresa vašeho blogu (pokud máš)

3. Přejete si obrázek nebo povídku?

4.a Co přesně byste chtěli za obrázek? (postavy, vaše OC - obrázek nebo  obsáhlý popis, abych věděla, jak vypadá) + NSFW / SFW

4.b O čem byste chtěly povídku (postavu/postavy/OC), žánr, univerzum, NSFW/SFW


UZAVÍRKA JE 20.11 - 23:59


Komentáře

  1. Takže, tu je sľúbená objednávka, o ktorej už vieš, ale aby to bolo oficiálne, tak to spisujem:

    1. Vaše jméno/přezdívka
    Farah

    2. Adresa vašeho blogu (pokud máš)
    www.nyctophilic.blogspot.com

    3. Přejete si obrázek nebo povídku?
    Poviedku ♥

    4.a Co přesně byste chtěli za obrázek? (postavy, vaše OC - obrázek nebo obsáhlý popis, abych věděla, jak vypadá) + NSFW / SFW
    -

    4.b O čem byste chtěly povídku (postavu/postavy/OC), žánr, univerzum, NSFW/SFW
    Takže, ako som už spomínala - krásne by som ťa poprosila o FF odohrávajúcu sa vo vzdialenej budúcnosti s našimi OC, v ktorej popredí by boli dietky našich milovaných postáv - teda tvoja Kei a môj Teo. V shipe spolu ♥ Info o Teovi dodám čoskoro,, aby si sa vedela odraziť, ale vôbec nemaj strach, že ako ho popíšeš/vystihneš, ja totiž od teba prijímam úplne všetko! Presné časové obdobie nechám na teba, rovnako aj obsah, dej. Ak tam bude niečo spicy, tak sa tomu nebránim, takže kľudne popusti uzdu fantázii :3 :D Moja jediná podmienka je snáď len to, že aby boli spolu v shipe, takže prirodzene, nejaké romantické scénky pre potešenie môjho srdiečka ♥ Ak by si mala akékoľvek otázky, tak som tu, pripravená zodpovedať :3

    Ďakujem ešte raz a nemôžem sa dočkať Vianoc! ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Tak som sa rozhodla aj ja. V prvom rade ďakujem za takúto možnosť ❤️

    1.Pedrita
    2. petrikin.blogspot.sk
    3. Poviedku
    4b. Chcela by som niečo so Stainom a nejakou OC /pokojne OC neznámou/... A moje obľúbené žánre a preferencie poznáš :D

    Ďakujem :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji, že jste okomentovali tento příspěvek! :)