Kinktober 2022: MY SHIP IN 5 MINUTES meme [NSFW edition] - Butterfly effect verze


Po mém velkém vzoru, Farah,
jsem se rozhodla, že se také zúčastním a vytvořím tento malý challenge aka MY SHIP IN 5 MINUTES...
I když jsem letos dělala Fanartový Kinktober My Hero Academia, který nejdete jak na mém instagramu - Dechi.Kazemai.art , tak i na twitter DKazemai ... A pokud by se tady někdo našel a chtěl se podívat i na necenzurované verze tohoto kreslícího šílenství, tak vás odkážu na můj Patreon, kde mě můžete podpořit a pokochat se tak necenzurovanými verzemi... 

Ale teď zpět k MY SHIP IN 5 MINUTES, jak jsem psala, našla jsem ho u Farah a rozhodla se ho také tedy udělat... a neboť má OC Hana, SPOILER!!! neskončí jen s jedním, ale rovnou s dvěma muži, řekla jsem si, že by to mohlo být velice zajímavé a tak jsem musela udělat tento rozbor rovnou dvakrát a každý jinak, protože to u nich je dost rozdílné...


A jak, že to vlastně Hana má s jejímu muži?!

HAWPHILIA
(Hawks x Deilephilia)
Co dodat, Hana a Keigo si projdou v příběhu mnohým a nakonec, to bude Hana, 
která jejich vztah tak více méně "povede". I když nenechme se zmást on Keigo není vždy "poslušný".


HAMURA
(Hana x Tomura)
Hana a Tenko mají za sebou oba dva mnohé, jak společného tak každý zvlášť a možná proto, k sobě vždy našli cestu zpět. No ve finále zjistí, že jeden bez druhého tak úplně neumí fungovat a i kdyby ano, vždy by jim chybělo něco, co dokáže zaplnit jen ten druhý.
I když se na začátku jevilo, že Hana "vedla" Tenka, tak to Tenko momentálně "vede" Hanu.



Odkaz - NSFW RELATIONSHIP MEME

Komentáře

  1. Moc pekne si si vyplnila tie meme. Vždy poteší, keď sa mnou nechá niekto inšpirovať :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji, že jste okomentovali tento příspěvek! :)