Dárečky z Vánoc, narozenin a blbůstky, kterými jsem si udělala radost


Ahoj!


Ano. Vážně jsem to já. Po xxxxxxxxx... měsících. Neudělala jsem vám to schválně, ale prostě já neměla chuť ani čas něco zplodit. A když už ano, tak jsem to nedopsala. V archivu blogu mám rozepsanou povídky, Příběh jedné Uchihy a jak určitě tipujete tak rozepsanou. Několik řádků a zbytek prázdný.

Nejsem na sebe pyšná vážně ne. 
A když jsem občas na blog zabloudila a změnila popisek na úvodní straně, vždy nějaké malé info, abyste věděli jestli žiji, tak vám to určitě nestačilo. Přece jen povídka nebo nějaký článek je lepší než malé info! -.-  
A ani na to nejsem pyšná, protože se toho stalo tolik, o co bych se podělila a výsledek 0 příspěvků.



Proto bych vám to chtěla dneska trošku vynahradit a udělat vám takový průřez blbinek a dárků, co jsem dostala.
Nic lepšího mě nenapadlo a tak proč ne uvidíte, jak se změnil můj xichtík! :D


1. Choker

Tak toto jsem dostala na 21. narozeniny od mé dobré přítelkyně Ika-san, prý jsem toho měla mít méně, ale nakonec mi nějaké dárky přidala protože jí přišli věci z Wish.

Tak to jsou ti čtyři krasavci! Jen tu "šňůrku" neumím pořád zavázat! :D
*Bližší záběr*

Moje pózy!
+ Ano, vážně jsem teď ostříhaná, mám podkovu! :D


2. Blbůstky
Tak a tady je menší mix věcí, něco jsem si kupovala sama, něco jsem dostala. :)
Čelenku a měsíčkové náušnice jsem si kupovala sama, hodinky taky ale za peníze, které jsem dostala na narozeniny. Pak tu máme opět jeden gotický/lolita choker a náušnice, které jsem dostala na Vánoce opět od Ika-san. Plus zlatý řetízek s lístky ten je taky od ní na narozeniny.
Žehlička na vlasy, kterou mi pomáhal vybírat přítel na Vánoce, dárek od tatínka. :D



3. Moje top
Krásná muffin zástěra na vaření opět na narozeniny od Ika-san, já ji miluji!
Přesně to vystihuje mé choutky a taky jedinou věc, kterou umím ze sladkého upéct! :D

Tady mám společný dárek na Valentýna, náramky Her King, His Queen, jsou vážně boží a nosíme je snad furt! :)


4. Poslední kousky
Tak tady jsou poslední kousky a to jsou umělecké potřeby z Vánoc.
Lightpad od přítele, další kusovky CopicMarkers a Akvarelky Mungyo, které jsou vážně boží! :3 
A také nějaké ty bločky s kvalitními papíry, abych měla do čeho malovat, ale ty se mi fotit nechtělo! :)


No a tímto se s vámi loučím, doufám, že se vám článeček aspoň trošku líbil. Budu doufat v nějakou odezvu.
Jinak a co vy jak jde život a čím jste si udělali poslední dobou radost?! :)





Komentáře

  1. Myslim, ze jsem prave zacala na tebe zarlit... A omlouvam se, ze ty clanky nejak nekomentuju, ale ja jsem ten typ, ktery komentuje HODNE malo. Jelikoz nevim co napsat (jsem tezky introvert...) a nechci na tebe vytvaret natlak ohledne dalsi kapitol... kdyz tam budu psat, ze chci dalsi... Jelikoz ja i ty mame svy vlastni problemy a zivoty. Ale jinak jsem vazne rada ze si vydala novou kapitolu MadaHana, cekala jsem na ni a DEKUJU.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem velice potěšena za komentář, už jsem ani nedoufala! :D :"(
      Takže si mi neskutečně zvedla náladu! :3 Děkuji moc! :3
      A neboj jsem v náladě, říkající, ale tak ještě něco bys napsat mohla ne!? ;)
      Takže se nech překvapit! :3

      Vymazat
    2. No...me schopnosti komunikace jsou vazne mizerne, takze obcas OMYLEM nekoho i tim komentarem urazim...

      Vymazat
    3. To se stává, každý neumí pochopit, to co se snažíme sdělit... :)
      Ale tak, to nevadí.

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji, že jste okomentovali tento příspěvek! :)