Dlouho jsem se neozvala ala novinky pro vás! :)





Ahoj, moji milý čtenáři... Moc se vám omlouvám, že jsem se takto DLOUHO NEOZVALA....
A ano, asi si zasloužím nafackovat... -.- No jo, ale měla jsem toho strašně moc.
Škola, praxe, morčata, přítel a moje hobby... Moc si neumím rozvrhnout čas a když už, tak jak odoláte svému příteli?  Je to nadlidský výkon a hlavně docela i výletujem... Ale k podrobnostem se ještě dostanu.


Takže škola a praxe, no k ní se bych se vůbec nevyjadřovala, protože je to strašný žrout času a občas mám pocit, že se z toho zase zhroutím. Naštěstí pololetí mám už za sebou, tak že je to jakš-tak klidné, pro teď. Co se týče praxe a psaní příprav do ní, to je kolikrát noční můra něco vymyslet + k tomu teď nacvičujeme s dětmi představení, takže si to snad dokážete představit. 
Když už jsem zmínila pololetí, tak mé pololetní vysvědčení nedopadlo tak zle jen jedna 3 a jinak 2 a 1... takže jsem spokojená. :) 
Tento rok jsem si také musela splnit několik požadavků školy, což byla letos kytara, takže hra na kytaru ušla, ale už ji nechci vidět a lyžák, který jsem si nakonec docela užila. :) a díky tomu jsem dostala chuť jet na snowboard.

Mýto pod Ďumbierom

No a neboť můj přítel taky jezdí snowboardu a má svůj snowboard, tak co se nestalo, on mi ho koupil taky + výbavu, na kterou jsem si z části přispěla, chápete studenti jsou chudí! -.- :D
Takže jsme jeli si zajedit na svah na Troják... :3 Já byla spokojená, tedy až na moje kolena, ty spokojená nebyla. :D No jo 5 let jsem na tom nestála, ale jinak mi to šlo... :3
 A toto je ta moje nová láska... :3

To byl jeden z takových velkých výletů a ještě se trošku vrátíme do roku 2016. Po Vánocích jsme spolu byli v Praze. no po tolika letech zas být v hlavním městě, paráda. Podívat se na  vánoční Prahu ,bylo prostě fajn. Až na to počasí to se nedalo! -.- Ale tak hlavně, že jsme tam byli spolu no... :D


Vánoce, na ně jsem dostala co jsem chtěla a i víc než jsem chtělo, krom toho co jsem si koupila sama, jsem nevěděla, co dostanu od přítele a co mu mám koupit. Nikdy jsem tak dlouho s nikým nechodila. Naštěstí on byl spokojen a já byla úplně bez sebe. Takto se  málokdo umí trefit, dostala jsem totiž ten epický kufřík z Lídlu s uměleckými potřebami... :3 No není on úžasný. 
*Le zamilovaný výraz*

Morčata
 No ty tu taky musím zmínit.
1. opět jsme se rozrostli už mám doma 6 morčátek, poslední přírůstek je Vanilka.

2. no a znova se musím starat o Lilith, má zánět oka... -.- 

No a poslední moje HOBBY, já vím, že zanedbávám psaní, ale aspoň kresbě a malbě se věnuji, aspoň něčemu... :D
K tomu nebudu moc mluvit tady jsou malé ochutnávky.

*Poznámka: obrázek dole uprostřed, tu hlavu jsem nemalovala já, ale jen to okolo, je to školní práce, "Dokresli vlasy".

Takže to je snad všechno a snad se dokopu něco napsat, protože mě to i chybí.
A co vy, jak se máte a co děláte?
Vaše Kazemai! :)

Komentáře