Novinky!

Ahoj!
Po zas nějak době se ozývám.
Chtěla jsem vám napsat, co je u mě nového a co dělám celé, protože nepíši povídky.




1. Morčata
Můj mazlíček Derek Sebastian je vykastrovaný, 18.7 byl na kastraci, takže se musím o něj starat a dávat na něj pozor. Ne, že by to bylo něco těžkého, ale chápete, záleží vám na něm a představujete si, co se mu asi může každou chvíli stát. 
No prostě mám stresíka... :D
Jinak, moje druhá princeznička Lilith, čeká prcky a kolem 13.8 by se měli narodit držte ji palečky...

2. Kreslení/malování
Určitě pokud mě sledujete na DA nebo na FB tak jste si všimli, že nelením a aspoň tomu to se věnuji.
A ještě jsem neskočila neboť je toho docela dost, hlavně tedy collabů. Nepočítám normální obrázky, tvořené celé mnou! :)

Jinak pokud mě nesledujete malá ochutnávka... :) 







3. Cosplay
Jak jinak, poslední dobou jsme též v cosplay nemeškali a pár nových foteček jsme nafotili.
Jedná se o Real Sasukeho a Naruta.


A také jedno krátké videjko z toho dne jsem udělala! :) Na šptací challenge si budete muset ještě počkat... 


A taky jsme nedávno nafotili cosplay na Elfen Lied, který ještě upravuji, takže vás tu taky trochu navnadím! ;)

Nana vs. Lucy

Lucy

A taky jeden Gif, jsem spatlala... :)


5. A poslední věci
Kazemai dostala povídku! :3
Na můj páreček MidorimuxMoniku!

Tímto chci Petrice moc poděkovat, protože povídka byla vážně top! :) Byla tak strašně reálná!


A taky doufám, že se vám líbí nový vzhled blogu! :) 


Toď vše takže zas u dalšího mého výlevu nebo povídky! :)


Komentáře

  1. Fuuuu, vitaj späť! ^^ Už si nám chýbala... ale chápem, že teraz, cez leto, si každý chce užívať slnko a voľno a mozgy nám nepracujú tak, ako za iných okolností :D takže si viem predstaviť, že si asi potrebovala oddych a pokoj.
    Ten design je krásny *_* Madara je proste voľba, ktorá nemôže sklamať :D a ty si taká šikulka, že si opäť vytvorila čarovný lay :) hlavne tie lapače snov sa mi páčia, to je moja srdcovka ♥

    No a musím pochváliť aj tie krásne obrázky *_* hlavne ten druhý mi učaroval, strašne podarená dvojica :D a najviac ma dostali tie cosplaye :-O WOW! Tie sú perfektné... tie ruky nemajú chyby, úžasný efekt :) ja veľmi dobre poznám Elfen Lied, videla som to už síce dávno, ale to anime sa mi tak moc páčilo, že je dodnes jedno z mojich najobľúbenejších :) a tie cosplaye ste urobili nádherné... fakt. Lucy aj Nana, bože, čo som sa ja pri tom anime naplakala :D proste klobúk dolu! A teším sa, keď opäť niečo nové pridáš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Taky jste mi chyběly všechny... Když jste nepsaly ani vy, tak jsem neměla chuť psát ani já... :) Naštěstí jsem našla chuť malovat. A to počasí si o to říkalo, pojď ven, běž dát morčata ven a pozoruj je, udělej si k tomu kávu ledovou... A někdy zas říkalo, vidíš je hnusně nic se ti nechce! :D
      Jéé... děkuji, už to zas potřebovalo změnu... :) Už mi ty mašličky lezli krkem a potřebovala jsem něco decentního... :) A Madara jo to byla jasná volba! :3 Milášek! :3

      Opět děkuji, jako pár vypadají pěkně, ale mám pocit, že chlapec je zadaný, takže asi nic! :D No jo collaby! :D
      A za cosplaye taky děkuji! :3 <3 Ruky jsou dělené v programu Painting tool sai. Jsou vlastně kreslen mnou! :D Byla to makačka... :)Souhlasím s tebou Elfen Lied je boží... Je to taková moje srdcovka, bylo to snad moje první dalo by se říci anime kravák/horor! :D
      A Lucy je povedená to musím i já uznat, Nana má pár chybiček nebť jsem neměla černé šaty tak jsem improvizovala... :)
      Jinak budu se snažit něco sepsat... :)

      Vymazat
  2. Som rada, ze sa ti poviedka páčila :) tie obrázky sú skvelé ako vždy a na tie vaše cosplaye sa neviem vynadivat :) sikulky :) uzivaj leto :) a opatruj sa :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! :) Povídka byla vážně skvělá... :) Moc moc za ní děkuji

      Vymazat
  3. Ty obrázky jsou fakt moc krásné :-) vždycky se mi moc líbí jak děláš oči u postav a Collab Name: Walk mi přijde naprosto úžasné. Co se týká nového vzhledu tak Modrá je bezva a i když nejsem fanda Madary tak vypadá moc hezky (jistě kvůli autorce, rozhodně ne kvůli sobě). Přeju ti, aby sis je pořádně užila prázdnin a zrelaxovala :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji, že jste okomentovali tento příspěvek! :)