Nový vzhled blogu!



Ahoj, zas nějaká doba, co jsem se ozvala...
No a s čím přicházím!? :D


Jak nepřehlédnutelné, že? Když to už vidíte! :D
Ano nový layout! :D




Doufám, že se vám líbí...
Už nějakou dobu jsem přemýšlela, že bych obměnila vzhled blogu. Pořád jsem se k tomu neměla a když už nemám náladu nic moc tvořit a ke všemu se nutím, tak jsem si řekla, že bych se i k tomuto mohla dokopat...
A tadá!!!! Tu to je! :)
Pro změnu jsem vybrala modrou barvu a Madaru...
Jak už víte, čí nevíte a taky se brzy dozvíte, mám ráda Madaru. No a tak jsem to nějak pospojovala!
A toto vzniklo! :)

Jinak, krom toho, že se snažím kreslit, tak chytám Naruto Challange, který udělám, jak KnB challenge, spojím to do jednoho. :)
Zpět ke kreslení, to mi ještě zabere nějakou dobu, protože jak víte mám starosti s morčátkem a ta moje malá Lilith je pro mě na prvním místě, takže se snažím, aby se mi uzdravila. :)

Co jinak bych vám mohla říct...
Oficiálně jsem se rozhodla, že udělám autoškolu, kvůli morčátkům, abych mola prostě sednout a jet na veterinu i o víkendu, když bude nutnost! :)
Každý si musí najít tu motivaci k tomu! :)

A co vy, jak se vám daří!?
A co nového!? 

Komentáře

  1. Už som to síce písala v príspevku nižšie, ale tak...napíšem znova :D
    Táto zmena sa mi páči, mám rada túto farbu a aj tú postavu. Pôsobí to veľmi príjemne :] aaa na kresby sa strašne teším :] som zvedavá a teda, veľa šťastia aj s tou autoškolou :]
    Ja sa inak mám, no...študijne, :/ akurát rozmýšľam, ako prežijem tie tri dni v škole xD a nové nemám asi nič, všetko po starom, :P žijem si tak stále rovnako :]

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Znova děkuji! :)
      OOO... jo modrá a Madara... Hmmm... :3 Ach... ta moje úchylka! :)
      Jsem ráda, že se ti to líbí! :)
      No snažím se kreslit, hlavně digitálně, neboť vážně mám toho tolik rozdělaného... :D Musím to trochu roztřídit! :)
      Jinak děkuji, štěstí do autoškoly bude potřeba... :D
      Tak hlavně to tam přežij, tvoje maličkost a tvé povídky by mi (a všem ostatním) chyběli! :D

      Vymazat
  2. Áno, aj ja som si všimla zmenu a je teda veľmi príjemná :) Modrá je dobrá, tak sa to hovorí a nie nadarmo. Milujem tú farbu, krásne sa na ňu pozerá a je taká upokojujúca, aspoň pre mňa :) Inak, modra je vraj farba smútku, niekto som to čítala :) No a ten Madara - :3 nič lepšie si do záhlavia dať ani nemohla. On je proste super, všade, kde sa objaví :P nečudujem sa ti, že máš tú postavu rada, je to luxusný charakter, jeden z naj v Narutovi :D
    Tiež sa teším na kresby, z tvojej dielne budú isto zase perfektné :) A moc myslím na tvoje morčence, nech sa im darí :) Budem moc držať palce s tým vodičským, no myslím, že ty to dáš a bez problémov :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee... :) Děkuji, jsem ráda, že se ti to líbí! :)
      Ano modrá je dobrá! :D Už jsem potřebovala změnu! :) Modrá barva smutku? Já slyšela, akorát to, že modrá je studená barva a místnosti, do kterých nesvítí slunce a jsou celkově chladné, by se neměli touto barvou malovat... :D
      Třeba to souvisí s mými trablemy spojené s morčátky... :/ Ohledně jich taky děkuji, vypadá to, že se Lilith trošku dává do kopy... :) A taky, za to, že mi budeš držet palce s řidičákem, testu se nebojím, ale ty jízdy... nevím nevím! :D
      A co se týká Madary, ano on je prostě úžasný charakter... :3

      Vymazat
  3. Vypadá to skvěle.
    Opravdu skvěle, cítím se tu příjemně.
    Navíc kdo by nemiloval Uchihy, že? Takoví božani.
    S tou autoškolou držím palce. Taková motivace je stejně nejlepší:)
    Ono se to bude celkově hodit:3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :)
      Ano, Uchihové! :3
      Ohledně autoškoly taky děkuji! :) Motivace musí být! a ano, vždy se to hodí! :)

      Vymazat
  4. Jeee ten vzhled se ti tááák povedl... vidím, že posledních 14 dní zmenily dess skoro všichni co znám... No změna je zivot a ta tvoje je rozhodně příjemná. Jelikož mám ráda tmav barvy tak tohle rozhodně schvaluju je moc hazký :) A ačkoliv nejsem fanda Madary tak musím uznat že mu to tam taky sluší :-)
    PS: na Naruto challenge se těším :-) Jsem zvědavá na tvé podpovědi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si všimla, že všichni měnili! :D Je tak, změna je život! :D
      Jsem ráda, že se ti tu líbí, já mám ráda taky tmavší barvy! :) Temná strana! :D
      Každému nemusí být po chuti Madara, ale ono kolikrát to těm i našim neoblíbeným postavám sluší, že?! :D
      Doufám, že se ti bude Naruto challenge líbit! :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji, že jste okomentovali tento příspěvek! :)