Mohlo být hůř?


Typ: fanfiction
Anime: Naruto
Žánr: romantika, bojový
Poznámka autora: ----

Hlavní postavy: Sorakage Misao x Sorakage Kanshi

Stav: Rozepsaná

Popis

On chladný a uzavřený s averzí k ženám. Ona přátelská a usměvavá s bratrem, který ji před vším a všemi chrání. Dva protiklady, které si k sobě najdou cestu i přesto, jak moc jsou od sebe odlišní.
Jak se říká protiklady se přitahují.
Ale, jak to všechno bude, když ve vesnici, v které žijí je zabit Kage a Orochimaru přebírá moc.
-------




Komentáře

  1. Zase raz musím obdiovať, že ako krásne je to nakreslené :) Si vážne šikovaná, moc! A tie postavy vyzerajú sympaticky :) určite je z nich pekný párik :D Čo sa týka poviedky, juj, už roky som nič na Naruta nečítala, takže dobrá nostalgia :) Prečítala som si aj ten prológ... nuž, slečna to nemá ľahké s takým bratom :D A tento jej "partner" vyzerá byť tvrdý oriešok, ale viem si predstaviť, že časom sa k sebe budú moc hodiť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je děkuji! :) Jsem ráda, že se to někdo přečetl a též že se ti obrázky líbí... :) Jo Misao a její dvojče Takeru... :D Prostě hlídací pejsek... :D
      No jsem zvědavá, co vymyslím... :D

      Vymazat
  2. Povedlo se ti to jak nakreslit tak napsat.
    Obdivuju to, že automaticky píšeš s takovou lehkostí, mě to asi bude ještě chvilku trvat. Nevím co se semnou děje, mám napsanou zase půlku, kterou jsem zvládna ve tři ráno.
    No nevadí, také jsem dlouho nečetla nic z Naruta, takže se moc těším, ještě k tomu, když je to z mého milého klanu ♥ :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :)
      S lehkostí? o.O Hm... No jo ono to trvá, musí se chytnout inspirace a chuť a jde to, bez toho to nejde... :/
      No jo náš milovaný klan Sorakage! :3

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji, že jste okomentovali tento příspěvek! :)