Proč pořád nevyšel další díl povídky?


Ahoj...
Takže proč nevyšel další díl povídky? 
A je to jedno jakékoliv, tak protože jsem nemocná!!! Jéj!!! :D
Ano přesně tak, Kazemai je nemocná už asi tak 5 dní, je to lepší, ale pořád jaksi chrchlu... 
No, ale jak mi nemoc začala, tak jsem neměla chuť nic psát, byla jsem ráda že ležím a koukám na nějaký film, čí se snažím přelouskat nějakou tu mangu... 

A neboť jak jsem pročítala různé mangy narazila jsem i na Yaoi no tak jsem si řekla Why not? No a jak jsem jich tak několik pročetla tak skoro v každé druhé hráli basketbal! :D 
A v ten moment my došlo, že ty mangy se mi snaží něco říct...
Buď, že Kuroko no Basuke, kdyby mělo pokračování bude Yaoi (což si nemyslím :D)
nebo BYCH UŽ MOHLA ZAČÍT PSÁT DALŠÍ DÍL POVÍDKY!!!
Takže bych řekla, že to bude to druhé! :D I yaoi mangy se proti mě spikli... :D
Ale měla jsem díky tomu čas popřemýšlet nad dalšíma povídkami... Takže by mohla někdy teď vyjít jednodílná povídka na KnB... :D
 
Jinak takhle budu vypadat za chvíli až se pustím do psaní! :D
Chápete nápad + káva =

--------

Jinak jak jsem tak ležela seděla u notebooku, tak znáte to narazíte na FB na další blbost. A já jsem našla hned dvě...
To první jsou ty srdíčka, tak jsem udělala Midorimu a Moniku...
Jep Midorimovi se to docela podobá a když jsem přemýšlela, jak udělat Moniku?
Tak jsem spojila to, co ona umí a má ráda...
Midorima - zelená, brýle (bez nich by to nebyl on), dres a basketbaloví míč! :D
Monika - Zimní tématika srdíčka (miluje zimu), mašlička, noty  (přece jen nám děvče hraje) a svatozář vždyť je to rozený anděl :D  (ne jen si zvedám ego! :D )


No a jak jsem projížděla jednu skupinu v které jsem, našla jsem tam toto...
V kterém typu anime by jste hráli... To že jsem hned na poprvé zastavila na Sportovní, ale že i napodruhé! :D
To už bylo na mě moc! :D takže bych řekla, že i FB se proti mě spikl a naznačoval mi ať už to konečně dopíšu a kašlu (doslovně :D) na nemoc! :D


Takže dneska vyjde nový díl florbalistky a řekla, že se máte na co těšit... Budou prasečinky! :D
No doufám, že jste na tom byly lépe než já... :)
Díky za trpělivost! :)

Komentáře

  1. Podľa mňa vôbec nie je nutné sa ospravedlňovať :) Keby som sa ja mala vysvetľovať, že prečo som ešte nepridala nový diel k veciam, ktoré píšem, tak by sme to nedokončili nikdy xDDD Ale mrzí ma, že si chorá, tak dúfam, že je ti už trošku lepšie a prajem skoré uzdravenie! :) Áno, asi sa ti vyššie mocnosti snažia niečo naznačiť, tak šup do písania :P A tie veci z FB sú roztomilé :) Srdiečka sa na nich naozaj podobajú, ja som ich hneď spoznala :)))) a ten test - to je prsote asi osud :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To spíš tak informačně... :)
      Je mi o mnoho líp, mě sice doktor strašil, že když budu mít horečky tak dostanu antibiotika, ale nedostala jsem horečky takže nemám antibiotika! :D *Le cítí se šťastně
      No a ty mocnosti, to byli beztak ty, které mě osvítili řekli a teď budeš mít ráda Midorimu! :D
      A k Fb, já nemohla odolat! :D Ty srdíčka byli všude! :D
      Taky si myslím, to byl osud!

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji, že jste okomentovali tento příspěvek! :)