Povídka pro mne na narozeniny od Farah


Takže bych chtěla poděkovat ještě jednou mojí Senpai, že mi napsala tak nádhernou povídku.
Moc a moc se mi líbila a už teď vím, že ji budu čist dokolečka.
Jo, jsem prostě taková, když nemám, co číst, čtu povídky dokolečka a nejlepší hlášky umím na z paměť. :D Jen za dnešek ji mám pořečtěnou tři krát a myslím, že si ji ještě přečtu! :D
Jedná se tedy o pár: Monika x Midorima... :3
---------

Moje drahá Farah-senpai mi k tomu udělala i banner, no posuďte sami není nádherný! :)


Jinak tady máte i na onu povídku odkaz, určitě si ji přečtěte! 
Vůbec vás nenutím, ale mohli byste si ji přečíst!
Fix you - povídka od Farah

Takže ještě jednou moc děkuji! :3 

Komentáře

  1. Ďakujem ja tebe, Dechi :) aj za takúto krásnu reklamu :) Ja s tým síce až tak spokojná nie som, ale som moc rada, že tebe sa to páčilo, to je pre mňa najdôležitejšie :) Nemáš vôbec za čo a dúfam, že si si narodeniny užila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš zač, musím se přece pochlubit, že jsem dostala tak nádhernou povídku na narozeniny! :)
      Jo užila jsem si to... :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji, že jste okomentovali tento příspěvek! :)